Dioxina este rezultatul utilizării clorului pentru albirea albului de unică folosință.

Dioxina este rezultatul utilizării clorului pentru albirea albului de unică folosință.

Vărsături. Este normal ca nou-născutul tău să scuipe cantități mici de lapte într-o oră după ce a fost hrănit. Dar dacă fluxul este deosebit de puternic și are loc de mai mult de două sau produsrecenzie.top trei ori pe zi, sunați-vă medicul. Ar putea indica o infecție, o boală de reflux gastroesofagian sau, în cazuri rare, stenoza pilorică, o îngroșare a mușchilor stomacului care necesită intervenție chirurgicală.

A continuat

Ombilic delicat sau penis. Dacă zona ombilicală sau penisul bebelușului tău (pentru băieții circumciși) devine roșie sau începe să curgă sau să sângereze, ar putea fi un semn al unei infecții bacteriene și are nevoie de tratament cu antibiotice imediat.

Erupție de scutec care nu dispare. Mai mult de jumătate dintre bebeluși se înroșează în jurul zonei scutecului. Îl puteți trata cu un strat gros de oxid de zinc sau petrol, dar dacă nu se îmbunătățește în 48 până la 72 de ore, sângerează sau vedeți răni pline de puroi, sunați-vă medicul. Bebelușul dumneavoastră poate avea o drojdie sau o infecție bacteriană și va avea nevoie de medicamente.

Plângând neconsolat. Desigur, toți bebelușii plâng. Dar dacă ai tăi plânge din greu de mult timp și nimic din ce faci tu nu-i poate calma, este posibil să fie ceva în neregulă.

Urmează-ți instinctele

Dacă ești îngrijorat, ridică telefonul. Cel mai bine este întotdeauna să greșești din partea prudenței, mai ales când vine vorba de nou-născuți. Cabinetele pediatrilor sunt obișnuite să primească apeluri de la părinți anxioși și vă pot ajuta întotdeauna să vă atenuați grijile sau să vă spună ce să faceți. Înainte de a vă suna medicul, asigurați-vă că aveți un pix și hârtie pentru a nota orice instrucțiuni pe care le-ar putea da. De asemenea, ar trebui să aveți la îndemână următoarele informații:

Temperatura lor Orice probleme medicale pe care copilul dumneavoastră le are Numele și dozele oricărui medicament pe care nou-născutul dumneavoastră îl ia Dosarele de imunizare ale bebelușului dvs Referință medicală WebMD Examinat de Renee A. Alli, MD la 31 mai 2021

Surse

SURSE:

Clinica Cleveland: „Copil nou-născut: când să sunați la doctor”.

March of Dimes: „Când să sunați la furnizorul bebelușului”.

Academia Americană de Pediatrie: „Constipația sugarului”, „Vărsături la sugar”, „Erupții cutanate și afecțiuni ale pielii”, „Primele zile ale bebelușului: mișcările intestinale & Urinarea”, „Trezirea este (uneori) greu de făcut.”

Clinica Mayo: „Răceala obișnuită la bebeluși”, „Îngrijirea cordonului ombilical: lucruri de făcut și ce nu trebuie făcute pentru părinți, „Icter la sugar”.

Spitalul de copii din Seattle: „Ar trebui copilul dumneavoastră să se prezinte la medic? Febră”, „Ar trebui copilul dumneavoastră să meargă la medic? Nou-născut cu icter.”

Sănătatea copiilor din Stanford: „Probleme de respirație”.

La ce altceva, în afară de lipsa de somn și de hrănire după hrănire, un părinte trebuie să aștepte cu nerăbdare în primul an al copilului?

Scutece. Movile și movile din ele.

Unii mamici si tati stiu de la bun inceput ca le va placea comoditatea scutecelor de unica folosinta. Și unii știu că este ceva potrivit în senzația de puf a scutecelor de bumbac pe pielea nou-născutului lor.

Dar alți părinți se află într-o dilemă. Sunt scutecele de pânză mai ecologice? Există substanțe chimice îngrijorătoare în scutecele de unică folosință? Ce scutece îl vor menține pe Junior mai uscat și, prin urmare, mai puțin predispus la erupții cutanate?

WebMD a cerut experților să analizeze dilema scutecului.

Sunt scutecele de pânză sau de unică folosință mai bune pentru mediu?

Majoritatea familiilor din SUA – după unele estimări, până la 95% – folosesc scutece de unică folosință. Dar există unii părinți care sunt convinși că scutecele de pânză sunt mai prietenoase cu Pământul. Experții spun însă că răspunsul nu este clar.

Cercetările au sugerat că atât scutecele de unică folosință, cât și cele de pânză afectează negativ mediul – doar în moduri diferite. De exemplu, scutecele de unică folosință necesită mai multe materii prime pentru fabricare. Și generează mai multe deșeuri solide din depozitul de deșeuri care pot dura foarte mult timp pentru a se degrada. Însă scutecele de pânză consumă cantități mari de electricitate și apă pentru spălare și uscare. În plus, camioanele comerciale de livrare a scutecelor consumă combustibil și creează poluare a aerului.

Pediatrul Nebraska Laura A. Jana, MD, FAAP, este de acord că nu există un câștigător clar în dezbaterea scutecului. Ea a cercetat controversa în timp ce scria împreună cartea Academiei Americane de Pediatrie, Mergi acasă cu nou-născutul tău: de la naștere la realitate. "Când scriam cartea, am încercat să ajungem la fundul [dezbaterii]. Și – cu un fel de joc de cuvinte – a ieșit un fel de spălare," spune Jana. "Mai multă putere pentru părinții care încearcă să facă ceea ce trebuie," adaugă ea. "Dar nu sunt convins din punct de vedere al mediului că scutecele de pânză au un beneficiu imens."

În cele din urmă, părinții sunt lăsați să facă propria lor alegere personală. Academia Americană de Pediatrie nu ia nicio poziție cu privire la scutecele de pânză față de scutecele de unică folosință.

Nici Agenția pentru Protecția Mediului (EPA). În timp ce susținătorii scutecelor de pânză se îngrijorează că microbii din scutecele de unică folosință s-ar putea scurge din gropile de gunoi pentru a contamina apele subterane, un purtător de cuvânt al EPA a declarat pentru WebMD într-un e-mail că agenția nu i-a considerat un pericol: "Scutecele de unică folosință se încadrează în categoria deșeurilor solide municipale, ceea ce înseamnă că materialul poate fi aruncat în siguranță într-un depozit de deșeuri solide municipale din SUA. În S.U.A., depozitele moderne de gunoi sunt instalații bine proiectate, care sunt localizate, proiectate, operate și monitorizate pentru a asigura conformitatea cu reglementările federale care urmăresc să protejeze mediul împotriva contaminanților care pot fi prezenți în fluxul de deșeuri solide."

A continuat

În ciuda lipsei de consens, părinții pot deveni în continuare ecologici. Unii cumpără un scutec hibrid cu spălare. Căptușeala murdară și biodegradabilă este aruncată în toaletă în sistemul de canalizare, în loc să trimită încă un scutec la groapa de gunoi. Apoi părinții introduc o căptușeală nouă în pantalonii de pânză reutilizabili.

Alți părinți preferă scutecele de unică folosință fără clor, care reduc consumul de dioxină toxică. Dioxina este rezultatul utilizării clorului pentru albirea albului de unică folosință. Părinții pot cumpăra și scutece din bumbac organic. Bumbacul organic nu folosește pesticide în timpul creșterii.

Substanțele chimice din scutecele de unică folosință prezintă riscuri pentru sănătate?

Este important să acordați atenție cercetărilor care indică un potențial rău, spune Jana. Dar îi asigură pe părinți că nu a văzut probleme de sănătate pe termen lung legate de scutecele de unică folosință. Și pediatrii nu avertizează părinții împotriva utilizării lor. "Pur și simplu nu lovește ecranul radarului," Jana spune WebMD.

Ce tip de scutec ține cel mai bine la distanță erupția de scutec?

Erupția cutanată de scutec poate fi cauzată de mai multe cauze: frecare, umiditate, urină și fecale. Uneori, de vină este infecția cu drojdie, cum ar fi Candida albicans.

Din nou, nu există un consens asupra faptului dacă scutecele de unică folosință sau de pânză sunt cele mai bune pentru a reduce riscul de erupție cutanată de scutec. Dar potrivit Tanya Remer Altmann, MD, FAAP, "Majoritatea medicilor pediatri consideră că scutecele de unică folosință previn iritația erupțiilor cutanate. Asta pentru că țin fundul bebelușului mai uscat." Altmann, medic pediatru din California, este redactor-șef al cărții Academiei Americane de Pediatrie, Anii minunati, și un instructor clinic la Spitalul de Copii Mattel, UCLA.

Altmann spune WebMD că părinții care folosesc scutece de pânză pot, de asemenea, să reducă riscul, reducând la minimum timpul în care bebelușii sunt în contact cu urina și fecalele. "Dacă vă pricepeți să schimbați foarte des scutecul bebelușului, așa cum recomandăm părinților, puteți preveni erupția de scutec cu ambele tipuri de scutece."

Un studiu din 2005 publicat în Pediatrie a descoperit că unii bebeluși pot dezvolta erupții cutanate ca reacție alergică la coloranții din scutecele colorate. Părinții pot trece la scutece fără coloranți pentru a remedia problema.

A continuat

Ce tip de scutec ar trebui să folosesc dacă copilul meu merge la îngrijirea de zi?

Din motive de confort și sănătate, multe centre de zi necesită unică folosință și nu vor găzdui scutece de pânză. Deci, părinții s-ar putea să nu aibă prea multe de ales.

"Chiar vorbești despre igienă și minimizarea potențialului de răspândire a infecției, de exemplu cu diaree," spune Jana.

Caracteristica WebMD Examinat de Jennifer Shu, MD pe 15 septembrie 2015

Surse

SURSE:

Laura A. Jana, MD, FAAP, coautor, Mergi acasă cu nou-născutul tău: de la naștere la realitate.

Tanya Remer Altmann, MD, redactor-șef, Anii Minune; instructor clinic, Spitalul de Copii Mattel, UCLA.

Institutul Ghid Verde.

Fișa informativă de extensie a Universității de Stat din Ohio: "Decizia scutecului – Nu este o problemă clară."

Despre.com: "Ce scutece sunt mai bune pentru planetă?"

Agenție de protecție a mediului.

Comisia pentru siguranța produselor de consum din SUA.

Partsch, C. Arhivele bolilor în copilărie, octombrie 2000; vol 83: pp 364-368.

Grove, G. Cercetarea și tehnologia pielii, noiembrie 2002; vol 8: pp 260-270.

WebMD Health News: "Coloranții pentru scutece pot provoca erupții cutanate."

© 2008 WebMD, LLC. Toate drepturile rezervate.

Dacă toate acele imagini cu proaspe mame celebre svelte și bine forme te-au lăsat să simți că nu vrei să te mai uiți niciodată în oglindă, ia inima! Iată câteva sfaturi din lumea reală despre cum să-ți recuperezi corpul după sarcină.

Cu atât de multe mame celebre de profil care se întorc din sarcină cu o formă perfectă de model aproape în cel mai scurt timp, uneori pare că sar chiar de pe patul de travaliu pe banda de alergare. Aruncă o privire, de exemplu, la Katie Holmes, Angelina Jolie, Melania Trump, Heidi Klum și fosta Spice Girl Victoria Beckham – a căror pierdere record de grăsime a bebelușilor a ridicat ștacheta pentru proaspetele mămici din întreaga lume.

Dar este realist – sau chiar sănătos – să slăbești după sarcină cu o asemenea viteză?

Experții oferă un răsunător "Nu!"

"Nu avem genul de stil de viață care ar permite acest tip de pierdere rapidă – și cu cât femeile vor recunoaște asta mai devreme, cu atât se vor simți mai bine despre ele însele, " spune Laura Riley, MD, expert în sarcini cu risc ridicat de la Spitalul General din Massachusetts și purtătoare de cuvânt a Colegiului American de Obstetricieni și Ginecologi.

Riley spune că, în general, celebritățile nu se îngrașă atât de mult în timpul sarcinii ca femeia obișnuită și, spune ea, "au resurse pe care noi ceilalți nu le avem după ce copilul se naște." Aceasta include antrenori personali, bucătari și bone, toți care îi permit celebrității proaspete mame să dedice timp serios pentru a se pune în formă.

"Și, mulți dintre ei fac, de asemenea, diete nebunești – care nu este un exemplu pe care cineva ar trebui să-l urmeze," spune Riley, autorul Tu și copilul tău: Sarcina.

Experții avertizează că, atunci când vine vorba de a restabili corpul după sarcină, nici o dietă accidentală, nici un program strict de exerciții fizice nu este calea de urmat – mai ales dacă ai avut o sarcină dificilă sau o naștere prin cezariana sau alăptezi. .

"Cel mai rău lucru pe care îl poate face o femeie este să încerce prea mult să facă prea multe prea devreme – dacă o faci, este posibil să te trezești epuizat și descurajat și mai puțin probabil să continui și vei ajunge să purtați greutatea bebelușului. mult mai mult, " spune antrenorul de fitness Sue Fleming, creatorul liniei Buff de DVD-uri de antrenament inclusiv Buff proaspete mame.

A continuat

Când să Începe

Deși majoritatea femeilor spun că dieta este cea mai rapidă modalitate de a pierde în greutate după naștere, experții spun că o reducere dramatică a caloriilor nu este cea mai bună modalitate de a începe – mai ales dacă alăptați.

"Ar trebui să mănânci cel puțin 1.800-2.000 de calorii pe zi în timp ce alăptezi, iar dacă mănânci mai puțin, nu numai că te vei pierde pe tine însuți, ci și pe copilul tău. Nu poți produce lapte de calitate dacă nu mănânci suficient," spune nutriționistul Elizabeth Somer, RD, autorul Nutriție pentru o sarcină sănătoasă.

Riley spune că adesea îi sfătuiește pe pacienți să nu facă nici măcar gândi despre dietă până după prima lor vizită de șase săptămâni.

"Dacă poți slăbi câteva kilograme înainte de atunci, este în regulă, dar chiar nu vrei să scazi dramatic aportul de alimente în aceste săptămâni de început. Ai nevoie de energie și de calorii pentru alăptare," ea spune.

Vești bune: alăptarea arde calorii. Poate ajuta mamele să piardă în greutate suplimentară câștigată în timpul sarcinii.

Dar dacă nu alăptați? Somer spune că este în regulă să îți urmărești aportul caloric, dar să nu ținți niciodată să slăbești mai mult de o liră pe săptămână.

"Sarcina nu este diferită de alergarea unui maraton în fiecare zi timp de nouă luni. Chiar ți-ai trecut corpul prin sonerie. Deci, chiar dacă ați mâncat bine, mai mulți nutrienți sunt încă probabil compromisi. Aveți nevoie de această perioadă postpartum pentru a vă restabili starea nutrițională și energia," ea spune.

După sarcină: Reducerea kilogramelor

În timp ce dieta postpartum poate fi interzisă pentru o vreme, exercițiile fizice sunt foarte recomandate. Experții spun că nu numai că vă poate ajuta să vă recuperați corpul, ci și să vă sporească energia și poate chiar să reducă riscurile de depresie postpartum.

Într-o lucrare publicată în Jurnalul de moașă și sănătatea femeii, experții au raportat dovezi din ce în ce mai mari care sugerează că exercițiile fizice nu numai că beneficiază de simptomele depresive în general, dar au subliniat două studii care indică că poate oferi beneficii în mod specific femeilor cu depresie postpartum.

În acest scop, multe grupuri, inclusiv Colegiul American de Obstetricieni și Ginecologi, nu numai că au slăbit semnificativ frâiele asupra numărului de activități pe care o proaspătă mamă le poate face în siguranță, dar au început și să promoveze exercițiile fizice ca un factor cheie în sănătatea proaspetelor mamici.

A continuat

"Înainte existau mai multe „nu se poate” despre exercițiile fizice după sarcină, acum sunt multe mai multe „de făcut”" spune Fleming.

Dar de unde știi dacă ești gata să începi un program de exerciții? ACOG vă recomandă să vă consultați cu medicul dumneavoastră înainte de a începe, mai ales dacă ați avut o sarcină sau o naștere complicată. Acestea fiind spuse, cei mai mulți experți sunt de acord că sunteți liber să începeți un antrenament ușor de îndată ce vă simțiți în măsură – și puteți ține pasul cu nivelul de activitate.

"Aceasta este cheia, a putea ține pasul cu orice program începeți. Dacă nu poți, atunci fie programul este prea riguros, fie pur și simplu nu ești pregătit. Exercițiile ar trebui să te facă să te simți mai bine, nu mai rău," spune Riley.

Antrenamente post-sarcina: ce funcționează!

Indiferent dacă este vorba despre șase zile sau șase săptămâni de la naștere, experții ACOG spun că una dintre cele mai ușoare moduri de a începe o rutină de exerciții postpartum este mersul pe jos. Și poți chiar să aduci copilul la distracție! Într-adevăr, una dintre cele mai populare forme de exerciții organizate pentru proaspăt mămici implică antrenamentele cu căruciorul pe jos.

"Ideea este să folosești căruciorul ca pe un echipament de fitness și să faci exerciții care se bazează de fapt pe cărucior, sau antrenamente care pot fi făcute în timp ce bebelușul tău este în cărucior," spune Lisa Druxman, fondatoarea Stroller Strides, cu sediul în San Diego, unul dintre numeroasele programe la nivel național dedicate ajutării proaspetelor mămici să revină în formă.

Dacă credeți că sunteți pregătit pentru o activitate mai provocatoare, Fleming spune că începeți să adăugați exercițiile pe care le-ați făcut în al treilea trimestru de sarcină – și apoi să lucrați înapoi.

"Poți începe cu ceea ce ai făcut în al treilea trimestru, apoi adaugi treptat ce ai făcut în al doilea trimestru, apoi primul, până când revii la ceea ce făceai înainte de sarcină," spune Fleming, care spune că procesul ar trebui să dureze între patru și șase luni.

Singura zonă în care ați putea dori să începeți mai devreme decât mai târziu, totuși, implică exerciții de antrenament de forță pentru a construi un nucleu puternic, o zonă pe care Riley spune că multe femei o neglijează atât în ​​timpul sarcinii, cât și în perioada postpartum.

A continuat

"Chiar dacă ai avut mușchi puternici înainte de sarcină, chiar pierzi acea forță în timpul sarcinii, deoarece mușchii sunt toți atenuați și întinși – plus că ai petrecut nouă luni purtând greutate în plus în acea zonă," spune Riley.